دلار بدون معامله

درآمد از فارکس بدون ترید کردن

موفق ترین انسان های روی زمین لزوما زحمت کش ترین آنان نیستند، بلکه کسانی هستند که اطلاعات کامل تری دارند.

دلار بدون معامله کردن

مدت دوره

8 جلسه / تماما حضوری

محل برگزاری

بندرعباس / پارک علم و فناوری

قیمت

20 میلیون تومان

سطح دوره

از مبتدی تا پیشرفته

دلار بدون معامله کردن! چگونه امکان دارد؟

کسانی که وارد بازارهای مالی بین المللی می شوند به چندین دسته تقسیم می شوند. برخلاف تصور شما برترین آنها که کمترین درصد حضورشان را تشکیل می دهد، برترین معامله گران و تریدرهای این بازار بزرگ نیستند.

برترین فعالان بازار سرمایه در واقع کسانی اند که فقط از تلاش دیگران، از روش های بسیار خصوصی و خاص، از دانش و اعتبار خودشان کسب درآمد می کنند. کسانی که نه شبانه روز به چارت خیره شده اند و نه ریسک از بین رفتن پول خود را در بازارهای مالی می پذیرند.

آنان به آگاهی لازم رسیده اند و تریدرهای موفق دنیا برای آنها کار می کنند. آنان هر لحظه تصمیم بگیرند می توانند با بهترین معامله گران بازار سرمایه قطع همکاری کنند و دیگری را به استخدام خود در بیاورند.

آنان صبح ها پس از بیداری با اعدادی روبرو می شوند که طی ساعات خوابشان، به حساب بانکی شان افزوده شده است. با هیچ کس جر و بحث نمی کنند، به کسی حقوق نمی دهند و بیشترشان حتی مالیات هم نمی دهند!

اگر دوست دارید جزو این آدمها باشید، این دوره (کسب درآمد از بازار فارکس بدون معامله کردن) برای شما مناسب است. چیزی فراتر از یک دوره آموزشی، راه و روشی برای کسب برترین مهارت های دنیای اقتصاد بین الملل.

لازم نیست در وال استریت نیویورک زندگی کنید، حتی لازم نیست بدانید رئیس بانک مرکزی آمریکا کیست! فقط کافیست به چیزی آگاهی داشته باشید که «لازم» است. پس از این سوپر دوره آموزشی قطعا زندگی شما تغییر خواهد کرد…

این دوره آموزشی آماده است تا در چند جلسه شما را با راهکارهایی آشنا کند که معجزه نیست اما در زندگی شما راه را برای اتفاق افتادن معجزه باز می کند. اتفاقاتی که منطقی اما پیچیده اند، زیبا اما بسیار دقیق اند.

مطمعن باشید جلسه اول این دوره آموزشی بسیار خاص نگاه شما را به آنچه تا امروز در اطرافتان اتفاق می افتاد، تغییر خواهد داد. دنیای سرمایه و بازارهای مالی همانقدر که پیچیده هستند، شیرین و خارق العاده هستند.

برای مشاوره می توانید با مدرس این دوره تماس بگیرید و به رایگان مشاوره دریافت کنید. این مشاوره به شما کمک می کند انتخاب درستی داشته باشید. کسی شما را مجبور نمی کند ثروتمند شوید. شاید اصلا شرایطش را ندارید.

دلار بدون معامله کردن یعنی چی؟

یعنی شما به آگاهی و اطلاعاتی دست پیدا می کنید که نه تنها بدون معامله کردن، بلکه حتی بدون پرداخت دستمزد و مالیات، کسب درآمد می کنید.

آشنایی اولیه با بازارهای مالی

شما نیازی ندارید به اطلاعات اضافی در مورد ترید کردن، اندیکاتورها، ساعت های باز و بسته شدن بازارهای مالی دنیا و... تسلطی داشته باشید. این موارد گفته میشود اما بعد متوجه می شوید اصلا به آنها نیازی نبوده....

روش های متنوع

برای بدست آوردن دلار بدون معامله کردن در بازارهای مالی فقط چند راه وجود دارد. شما در این دوره آموزشی با همه آنها آشنا می شوید، سراغ مورد یا موردهایی می روید که علاقه بیشتر، شرایط بهتر، تخصص بیشتر و یا جذابیت بیشتری دارند.

این روش ها چقدر از وقت و سرمایه ما را می گیرد؟

بستگی به چندین عامل دارد. هر چقدر روش تخصصی تری را برگزینید، احتمالا زمان بیشتری از شما می گیرد. اما چند روش وجود دارد که هیچ تخصص و حرفه ای برای ورود به آنها نیاز نیست، اما در عوض سرمایه بیشتر، دقت بیشتری در انتخاب و یا زمان بیشتری برای سپری کردن با آن لازم است.

سرمایه ما چقدر در ریسک فرو می رود؟

نام ها و عناوینی مثل نام این دوره آموزشی همیشه ما را به شک می اندازد، به خودمان می گوییم «پنیر مفتی فقط در تله موش پیدا می شود». اما این روش های کسب درآمد اصلا مفتی نیستند. یا به سرمایه زیاد، یا زمان زیاد، یا تخصص بسیار عالی و یا ریسک زیاد نیاز دارند. اما دلیل حضور شما در این دوره آموزشی دقیقا همین است که با وجود تمام سختی ها، ایمن، پر سود، دایمی و مطمعن باشند.

پشتیبانی ForexVIP تا کجا ادامه دارد؟

برخی از روش های آموزش داده شده در دوره «درآمد دلاری بدون معامله کردن» اصلا نیازی به پشتیبانی ندارند و شما فقط با یادگیری آنها به راحتی می توانید کسب درآمد نمایید. برخی از روش ها به تخصص شما وابسته هستند و نه هیچ چیز دیگری، روش هایی هم هستند که درآمد آنها از طریق همکاری گروهی بدست می آیند که در صورت تمایل شما می توان همکاری و پشتیبانی را تا هر وقت که تمایل داشتید ادامه دهید.

برای آشنایی بیشتر با این دوره آموزشی ویدئو را ببینید.

برای اینکه یک تماس رایگان از کارشناسان ما داشته باشید، فرم زیر را پر کنید و دکمه ارسال را بزنید